sobota, 10 sierpnia 2013

Informacja

To tak... Rozdział na tym blogu nie pojawił się już od około miesiąca. Przepraszam Was bardzo, ale jest to spowodowane kompletnym brakiem weny. Dla waszej wiadomości nie zawieszam bloga (jeszcze będziecie musieli się trochę pomęczyć). Mam napisane ok. 1/4 następnego rozdziału. Przepraszam także, że nie skomentowałam nowych rozdziałów na waszych blogach, ale ostatnio nie miałam zbyt dużo czasu. Jeśli coś opuściłam, napiszcie w komentarzu a niedługo wpadnę! To chyba na tyle, więc wyczekujcie. 

7 komentarzy :

  1. Doskonale cię rozumiem :* xx
    Pozostaje mi tylko czekać na nowy rozdział i życzyć ci dużo weny xoxo
    + zapraszam do sb na 12 rozdział :)
    www.Still-jeszcze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem. Będę czekać, nawet jakby to było konieczne to do końca świata + jeden dzień dłużej :')
    P.S. Mamy ten sam kłopot C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny blog :3
    + zapraszam
    http://life-moment-love-force.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem cię doskonale. Ale ciesze się, że nie zawieszasz :)
    Będę czekać niecierpliwie na kolejny rozdział :*
    + zapraszam tez do mnie na kolejne rozdziały :)
    onewayoranother-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością na nn <333

    + Zapraszam na Brave, pojawił sie kolejny rozdział :*
    http://bravefanfiction.blogspot.com/2013/08/rozdzia-6.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda. Rozumiem cię i poczekam. Przecież jesteś dla mnie ogromnie ważna. Dobrze że nie usuwasz. Kocham cię :*
    nowademi.blogspot.com
    ostatni-wdech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. PIERWSZA SPRAWA, ŻYCZĘ DUUUUUUŻO WENY!!!!!!! :D 2. szablon jest genialny *.* masz gust xd 3. kocham piosenkę w tle : 3 mogłabyś ocenić najnowszy rozdział na jednym z moich blogów? proszę, to dla mnie bardzo ważne, chyba jak dla każdego blogera ;) pozdrawiam, miranda :*** http://elfiahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń