poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Przepraszam


(Proszę przeczytaj to do końca)

Wiem, że powinien się ukazać następny rozdział, ale dodaję tego posta z zupełnie innych powodów. Jak się już pewnie domyślacie zawieszam tego bloga na czas bliżej nie określony. Będziecie się mnie pewnie pytać, dlaczego to robię, ale mam 2 bardzo ważne powody.
1.Na początku pisanie tego opowiadanie było dla mnie bardzo przyjemne i fascynujące, niestety teraz tak już nie jest. Nie mogłabym pisać czegoś co mnie nie satysfakcjonuje.
2.Nie mam żadnego pomysłu, aby dalej potoczyć historię Julie i Nialla.
Wiem, że teraz będziecie myśleć lub pisać: ,,Czemu w ogóle to zaczynałaś” itp. Ale jestem z tym świadoma, to tylko i wyłącznie moja wina. Przepraszam Was jeszcze raz. Jest mi bardzo smutno z tego powodu…Dla waszej wiadomości nie usuwam tego bloga, chcę mieć jakąś pamiątkę. Może kiedyś powrócę, aby kontynuować opowiadanie ,,Forever and always” bądź pojawię się z zupełnie nową historią. To wszystko zależy tylko od Was. Kocham<3

 

~Szaaalona:*

 

5 komentarzy :

  1. Och myszko... Zaraz się poryczę. Miałaś tyle komentarzy, masz tyle wyświetleń i tak fajnie się skończył rozdział, że mogła byś to kontynuować. Rozumiem twoją decyzję, ja też miałam dość mojego bloga i napisałam ostatni rozdział, żeby niczego nie zepsuć. Mam nadzieję, że chociaż będziesz mnie odwiedzać bym miała z tobą jakikolwiek kontakt. Czekam na ciebie i mam nadzieję, że mnie nie zranisz. Twoja czytelniczka na zawsze, Olcia :*
    Kocham cie i czeekam <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, strasznie wielka szkoda, że zawieszasz tego bloga :( Wogóle nie wiem co napisać... To dla mnie szok, bo w gruncie rzeczy Ty tak zajebiście piszesz, a to jest mój jeden z najulubieńszych blogów :D(a Ty autorką)
    No nic, mam nadzieję, że za niedługo znowu zawitasz tutaj i dalej będziesz prowadzić swoją twórczość.
    Żoiz, jak ja nie lubię takich notatek. Załamać się można...
    +Mam nadzieję, że będziesz odwiedzać mojego bloga :>
    No to gorące uściski ode mnie :*/Monika xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam , tylko nie kończ go !!! Wymyślał nawet fantastyczne rzeczy np. Niall jest vampirem XD A jak już to daj inną historie... ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, polubiłam tą historię :'(

    PS. Zapraszam też na swojego bloga, pojawił sie właśnie 9. rozdział :-) Liczę na twój komentarz xx http://memories-as-reason-to-life.blogspot.com/2013/04/9.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie wielka szkoda, ze zawieszasz! Histrię bardzo polubiłam mimo, że nie zawsze komentowałam :c Mam nadzieje, że powrócisz do nas tutaj. Jeżeli nie - to będę czekać na nową historię, myszko <3

    [SPAM]
    Dwie przyjaciółki - Lily i Ronnie. Nie miały łatwego życia. Przez przejścia w młodości trafiają w ręce członków mafii. Dołączają do niej. Na początku praca wydaję się ciekawa. Duża dawka adrenaliny i emocji nie przeszkadza nastolatką. Niestety kiedy w gre wchodzą zabójstwa sprawy zaczynają się komplikować. Ich życie nie jest już takie jak dawniej. Teraz muszą zabić dwójkę chłopaków. Lily przeraźliwie boi się swojego celu a Roonie ze swoim miała kontakt w przeszłości. Czy dziewczyny poradzą sobie z zadaniem? Czy może przez chłopaków to one są jedną nogą w grobie?
    http://dirty-deals.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń